Na tento internetový obchod sa sype vlna kritiky, riešila ho už aj Slovenská obchodná inšpekcia. Spotrebiteľom odporúča toto

e-shop
ilustračné: pixabay.com

Slovenská obchodná inšpekcia upozorňuje spotrebiteľov na internetový obchod mobiluj.sk. Ako sa vyjadrila inšpekcia, v poslednom období zaznamenala zvýšený počet spotrebiteľských podnetov, ktoré smerujú proti spoločnosti Business Company srl, Viadel Chiasso 68, 55100 Lucca. Práve tá je prevádzkovateľom e-shopu www.mobiluj.sk.

Ako spresnila SOI, spotrebitelia sa vo svojich podaniach zhodujú. Poukazujú na nedodanie objednaného a uhradeného tovaru, ktorým sú prevažne mobilné telefóny. Mobily sa k spotrebiteľom nedostávajú v dodoacej lehote, ktorá je uvedená prevádzkovateľom na stránke internetového obchodu.

Ďalšie podania a podnety smerujúce od spotrebiteľov sa týkajú platobných podmienok. Ako dopĺňa Slovenská obchodná inšpekcia, spotrebitelia musia vykonať úhradu objednaného tovaru vopred bankovým prevodom. To sa však nezhoduje s tým, čo je uvedené v rámci platobných podmienok na samotnom e-shope.

„Logistiku pre uvedenú spoločnosť zabezpečuje podnikateľský subjekt Mirko Romanini – Ital. Sk. Consulting, 91321 Trenčianska Turná, Trenčianska Turná 867. Podľa dostupných informácií, vyššie uvádzaná talianska spoločnosť je v súčasnosti v konkurze. Napriek tomu logistické centrum prijímalo objednávky, ktoré nie sú vybavené,“ vysvetľuje SOI.

Ako záverom dopĺňa inšpekcia, v nadväznosti na vyššie uvedené a taktiež vzhľadom na intenzitu podnetov od spotrebiteľov a s poukazom na to, že Slovenská obchodná inšpekcia nemá v kompetencii vymáhať v prospech spotrebiteľa náhradu škody ani iných nárokov, odporúča SOI spotrebiteľom, aby dôkladne zvážili všetky spotrebiteľské rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk