Necelé dva týždne pred šlágrom slovenskej futbalovej Fortuna ligy medzi tímami ŠK Slovan Bratislava a FC Spartak Trnava (3. marca) na novom Tehelnom poli sú všetky vstupenky vypredané.
Oznámili to belasí na svojej oficiálnej webovej stránke. Návšteva na najslávnejšom slovenskom derby prekročí počet 20-tisíc divákov. „Tešíme sa, že môžeme oficiálne oznámiť, že Tehelné pole bude na zápase s Trnavou vypredané. Vstupenky sa vypredali v priebehu dvoch týždňov. Riešime príjemné starosti ako napríklad zastavenie reklamnej kampane na predaj vstupeniek, keďže ich už niet. Môžem prezradiť, že po zápase s Trnavou spustíme druhú vlnu predaja permanentiek na jarnú časť, kde budú mať fanúšikovia garantovaných päť atraktívnych duelov v nadstavbovej časti sezóny,“ povedal marketingový riaditeľ Slovana Tomáš Straka.slovan
Na novom Tehelnom poli prebiehajú finálne práce v súvislosti so spomenutým duelom. Nainštalované sú veľkoplošné obrazovky a v utorok sa začalo s inštaláciou LED perimetrov okolo hracej plochy. „Majiteľom permanentiek a taktiež zápasových vstupeniek ešte individuálne poskytneme všetky dôležité informácie v súvislosti s návštevou nového štadióna. Veríme, že naši fanúšikovia si užijú premiéru nového Tehelného poľa a vytvoria nášmu mužstvu skvelú atmosféru. Počas predzápasového programu sa môžu návštevníci tešiť na laserovú šou, celoštadiónovú choreografiu s dvadsiatimi tisíckami vlajok a taktiež na tanečné a hudobné vystúpenia na hracej ploche. Viac z programu postupne zverejníme v najbližších dňoch,“ doplnil Straka.