Lekár pristupoval podľa svedkov k pacientovi neodborne, hoci mal práve infrakt. Išlo o pravidelného zákazníka čerpacej stanice.
Z nasledujúceho incidentu, ktorý sa odohral na nemenovanej čerpacej stanici na Vajnorskej ulici v smere od Zlatých Pieskov do mesta, mrazí. Opísala ho dcéra predavačky na Facebooku a všetko sa odohralo v piatok 11. februára krátko po 6.00 hod.
Pravidelný zákazník
Na čerpaciu stanicu chodieval pravidelne milý a usmiaty pán, ktorý patril k stálym zákazníkom. Každé ráno si kúpil noviny a pokračoval v ceste. Inak tomu nebolo ani v osudný deň.
Pán si opäť kúpil noviny a odišiel do zaparkovaného auta. Práve sa na čerpacej stanici striedali nočná služba s rannou. Zamestnanci počuli trúbenie, no nevenovali mu zvláštnu pozornosť – čerpacia stanica je na rušnej ulici a okolité autá trúbia často.
Keď zamestnanci nočnej služby odchádzali domov, všimli si, že trúbil v aute pán, ktorý si kúpil noviny. Dôvodom bolo, že chcel na seba upozorniť, pretože mu prišlo zle a nevedel z auta vystúpiť.
Arogantný lekár
Dotyčnému bola poskytnutá prvá pomoc a zamestnanci zavolali sanitku, na ktorú sa čakalo približne 15 minút. Na čerpaciu stanicu dorazil arogantný lekár a prvé, čo urobil, bolo, že na pána skríkol, ako ho má z toho auta vytiahnuť von.
„Schmatol ho za bundu a ako nejaké zviera vytiahol von. Za bundu! Žiadne odborné zaobchádzanie s človekom, vytiahol ho ako kus handry… Pána, ktorý nevedel sedieť, nie to ešte stáť na nohách nechali, aby prešiel po vlastných nohách do sanitky! A keď videli, že nevládze, tak ho chytili, aby sa nepovedalo pod pazuchami a vliekli ho do sanitky. Pan opretý o nich sa šúchal po kolenách,“ opísala dcéra predavačky.
Medzitým volala manželka dotyčného, hovor prevzala predavačka benzínky a vysvetlila jej situáciu. Zamestnankyňa sa pokúsila zistiť, kam lekár odvezie dotyčného, no odvrkol, že nie je povinný jej to povedať.
Po približne 30 minútach, čo bola sanitka pri pacientovi, zavrela dvere a odišla. Jedna zo zamestnankýň zakričala, že podá na lekára podnet pre jeho správanie. Pri odchode jej adresoval nadávku.
Smutný koniec
Žiaľ, dotyčnému už po prevoze do nemocnice nedokázali pomôcť a zomrel. Mal silný infarkt. Zamestnankyne, ktoré videli incident na vlastné oči, sa zhodli, že keby bola pánovi poskytnutá okamžitá odborná zdravotná starostlivosť, mohol ešte žiť.
Zamestnankyne ihneď kontaktovali číslo 155 a sťažovali sa, avšak nepochodili. Keďže neboli rodinné príslušníčky, nič nevyriešili. V závere príbehu je výzva adresovaná rodine zosnulého, aby incident riešila a nenechala ho len tak.
V diskusii pod incidentom sa vyjadrila aj pani Magdaléna, ktorá mala službu v deň, kedy pán zomrel. Držala ho za ruku pár minút pred tým, ako navždy odišiel. Záznam z kamery nebolo možné použiť, pretože stáli v mŕtvom bode. Kontaktovala záchrannú službu na Antolskej ulici, čaká na odpoveď a dúfa, že sa to celé bude riešiť.